ekeby October 3, 2010 Report October 3, 2010 någon som vet om man kan köpa dessa hemma vid ??? hitta dom på american muscle,,,,lite fusk ja vet men blir riktigt snuggt enl, min mening,,,,kanske någon som har 4 liggandes ?? Citera
Gtttggg October 3, 2010 Report October 3, 2010 Du menar locken till bromsoken? Jag köpte ett set av grufman. Citera
ekeby October 4, 2010 Author Report October 4, 2010 Aha, där hitta jag nu ja,,,, tackar för hjälpen,,,men det var ett jä-la pris,,,,men smakar de så kostar de,, Citera
Gtttggg October 4, 2010 Report October 4, 2010 Det var så lite. Du kan låtsas att det är en julklapp. Citera
bege October 4, 2010 Report October 4, 2010 Annars finns det lite billigare over there :http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-pcs-Mu ... ccessories Citera
ekeby October 5, 2010 Author Report October 5, 2010 Hm, dom var ju ochså fina, tack för tipset,,,,julklapp till mig själv kanske,, Citera
Gtttggg October 5, 2010 Report October 5, 2010 Jag såg också dem men jag valde svarta istället för röda. Citera
ekeby October 15, 2010 Author Report October 15, 2010 nu är dom beställda, blev grufmans röda, kul med tidig "hjulklapp",,,, Citera
CMC-49 October 15, 2010 Report October 15, 2010 Inte sugen på 20" fälgar har ett nytt set med däck inköpt av mustangperformace.semin 2009 är tydligen lite bredare bak än tidigare mustanger:-För mycket strul att skicka tillbaka..20X8,5 255\35-2020X10 275\35-2016000:- Citera
ekeby October 16, 2010 Author Report October 16, 2010 hmm,,,jo ska HA 20 tummare men tänkte vänta till våren, sen blir det nog svarta/krom, har ochså tittat hos pryts,,, men du bor ju nära Ekeby om jag ångrar mig,,,, konstigt att 09 skulle vara bredare bak ??? Citera
CMC-49 October 16, 2010 Report October 16, 2010 Om din bil är körklar kunde du komma förbi så provar vi en bak fälg på din så ser vi om det är någon skillnad.För fälgen tar i oket bak så jag måste ha en 2,5mm spacer och det va ju inte meningen och Prytz vägrar att stå för av och på monteringen av däcken så jag fölorar mindre pengar på att sälja de...Säljer fälgar utan att veta om de passar tydligen,, så om du ska köpa prova någon annans först eller köp från firma i närheten så de får stå för eventuellt strul... Citera
ekeby October 16, 2010 Author Report October 16, 2010 jo, bilen står på uppfarten, jag väntar på min premiumcal som kommer på måndag, jag har redan bytt filter och körde en runda så, då tändes motorlampan så jag vet ej om det är någon fara att köra med den. ja det är ju inte ok att fälgarna inte passar när man får hem dom, är det nittodäck du har på ?,,jag hade tänkt mig dom fälgarna som heter staggered, svart/krom, kanske samma problem med dom då ?? Citera
CMC-49 October 16, 2010 Report October 16, 2010 Nitto däck kostar lite mer hadde nog inte sålt de med nitto för det priset kostar lika mycket som fälgarna och ska man bara köra på gatan så har man inget behov av att köpa dyra däck som inte håller fler mil Samma fälg fast grå\chrome-poleradkan vara samma problem ja... Men några calipercovers lär man inte få plats med inte ens med orginalfälg inte jag iallafall för då får man nog ha minst 5mm spacers Citera
Gullik October 16, 2010 Report October 16, 2010 Men varför köpa bromsoksfodral när det är så enkelt att lacka med valfri färg och sedan ta på lite klarlack? Citera
Gtttggg October 17, 2010 Report October 17, 2010 Då slipper man lacka om oken var 3:e år MEN om CMC-49 har rätt i att det behövs spacers, kommer jag lacka oken istället för de blir fula med tiden. Citera
Recommended Posts