Jump to content

Recommended Posts

någon som vet om man kan köpa dessa hemma vid ??? hitta dom på american muscle,,,,lite fusk ja vet men blir riktigt snuggt enl, min mening,,,,kanske någon som har 4 liggandes ??

• 2 weeks later...

Inte sugen på 20" fälgar har ett nytt set med däck inköpt av mustangperformace.se

min 2009 är tydligen lite bredare bak än tidigare mustanger:-

För mycket strul att skicka tillbaka..

20X8,5 255\35-20

20X10 275\35-20

16000:-

hmm,,,jo ska HA 20 tummare men tänkte vänta till våren, sen blir det nog svarta/krom, har ochså tittat hos pryts,,, men du bor ju nära Ekeby om jag ångrar mig,,,, :) konstigt att 09 skulle vara bredare bak ???

Om din bil är körklar kunde du komma förbi så provar vi en bak fälg på din så ser vi om det är någon skillnad.

För fälgen tar i oket bak så jag måste ha en 2,5mm spacer och det va ju inte meningen och Prytz vägrar att stå för av och på monteringen av däcken så jag fölorar mindre pengar på att sälja de...

Säljer fälgar utan att veta om de passar tydligen,, så om du ska köpa prova någon annans först eller köp från firma i närheten så de får stå för eventuellt strul... :crazy:

jo, bilen står på uppfarten, jag väntar på min premiumcal som kommer på måndag, jag har redan bytt filter och körde en runda så, då tändes motorlampan så jag vet ej om det är någon fara att köra med den. ja det är ju inte ok att fälgarna inte passar när man får hem dom, :thumbdown: är det nittodäck du har på ?,,jag hade tänkt mig dom fälgarna som heter staggered, svart/krom, kanske samma problem med dom då ??

Nitto däck kostar lite mer :lolno: hadde nog inte sålt de med nitto för det priset :clap: kostar lika mycket som fälgarna och ska man bara köra på gatan så har man inget behov av att köpa dyra däck som inte håller fler mil :crazy:

Samma fälg fast grå\chrome-polerad

kan vara samma problem ja... :thumbdown:

Men några calipercovers lär man inte få plats med inte ens med orginalfälg inte jag iallafall för då får man nog ha minst 5mm spacers :thumbdown::thumbdown: