Jump to content

REGIONSANSVARIG TILLSATT FÖR MÄLARDALEN


Peter CMC771

Recommended Posts

Hej alla Medlemmar & klubbvärdar i Mälardalen & övriga Regioner i Classic Mustang Klubb Sweden.

Jag har återgått som regionsansvarig för Mälardalen.

Jag tackar alla klubbvärdar som har skött allt det som skall skötas under säsongen 2010 & även dem medlemmar som ställt upp när det behövts. Som sagt det som händer inför & under våra träffar, händer inte av sig själv. Det krävs en hel del planering osv., samt att allt är ideellt arbete.

Vi klubbvärdar har annonserat om att få in förslag. Vi skulle uppsatta att få veta vad ni medlemmar tycker är bra & vad som inte är bra.

Skulle du vilja hjälpa till med att vara en hjälpande hand till våra klubbvärdar? Kanske komma med förslag? Då är du mer en hjärtligt välkommen att kontakta mig eller den klubbvärd som är min kontaktperson ute i sektionerna i regionen Mälardalen.

Vi kommer inom kort att uppdatera vad som kommer att hända under 2011, under rubriken Mälardalen (startsidan) på klubbens hemsida (senaste uppdatering)

Glöm inte bort Classic Mustang Club Sweden årsmöte som kommer i mars 2011.

Du som medlem är viktig för klubbens verksamhet, kan du inte själv personligen medverka på plats kan du sända idéer & förslag till styrelsen, eller kontakta mig så framlägger jag det vid tillfället.

Information ang. årsmötet kommer att uppdateras på klubben startsida.

Annan information som kan vara viktig att veta.

Kan du inte få kontakt med din klubbvärd i din sektion (Mälardalen) av någon anledning, går det bra att kontakta mig som regionsansvarig under rubriken Mälardalen (startsidan) & sen kontakt.

Väll möt under säsong 2011.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...