Gtttggg December 14, 2010 Report December 14, 2010 En lite dum fråga... När man demonterar de bakre ljuddämparna, är det enklast att skruva loss fästena som sitter i chassit så de följer med eller kroka loss ljuddämparna från fästena? Citera
PerA December 14, 2010 Report December 14, 2010 Jag fick inte loss orginaldämparen om jag inte plockade fästena. Men det var lätt gjort och går snabbt Citera
SakariV8 December 14, 2010 Report December 14, 2010 Det är deffinitivt lättare att montera loss dämparna med att lossa fästena först. Det går att att få loss dämparna utan att ta fästena, MEN det är riktigt bökigt...Fästena först så sparade tid och en huvudvärk Citera
AJ December 14, 2010 Report December 14, 2010 Fästena sitter lite bökigt till när man har orginaldämparna på plats. Bäst är att lossa på skarven mitt under bilen, då blir det lätt att dra ur/säta dit dämparna bak utan att lossa fästena Citera
Gtttggg December 15, 2010 Author Report December 15, 2010 Tackar för svaren. Bra att veta om jag får för mig att byta ljuddämparna för häftigare ljud. Citera
Recommended Posts