Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bästa forumet!

Featured Replies

comment_100852
Lite OT: Vad är det för fel med frågor om "platta däck"? Trodde ingen fråga var för dum :P

Hej

Jag ber om ursäkt för ordvalet. Platta däck o pallbockar. Nej det finns inga dumma frågor. Jag är bara så extremt frustrerad o sur över att styrelsen för CMC verkar ha LIVSTIDSAVSTÄNGT Fredrik Grufman o kastat ut honom 2 ggr utan att han gjort nåt fel alls andra gången. Inte en kommentar om det. På ett år finns ett inslag av Pontus Jyrell om detta.

För nya forumdeltagare är säkert alla frågor intressanta. För de som varit med ett tag eller har erfarenhet från andra sommarbilar/motsvarande saknar tekniken när samma frågor kommer upp om o om igen o inget nytt teknik eller styling / trimmässigt kommer fram. Ta en titt på det andra forumet efter några veckor o döm själv.

Jag tycker det är trist att det ska komma till en nonschalans från styrelsen som slutar med ilska o frustration o som renderar att nytt forum startas.

Jag brukar sällan bli sur eller sarkastisk. Men det är TRIST på ett forum som i övrigt är väldigt BRA

Mathias, jag hoppas du tar min ursäkt om du eller nån tagit illa upp. Det var skrivet bara för att skapa debatt

Med vänlig Hälsning

comment_100895

Jag tog inte illa upp då jag inte skrivit inlägget om platta däck å pallbockar. Däremot såg jag ett potentiellt problem att folk kanske inte vågar skriva nya inlägg om kanske lite mer "triviala" frågor. Jag tyckte tråden om platta däck var ganska intressant. Förstår Er frustration och håller med att det är lite konstigt att ordf. inte är mer aktiv i forumet. Vem vet.. han kanske är som min far och är dator-inkompatibel ;)

Vi får hoppas på att det sker lite mer i samtliga teknikdelar på forumet och att skapa debatter är positivt i min mening. Det svåra är dock när det gäller det skrivna ordet att innebörden, eller "tonen", i inläggen kan vara svår att tolka och kan därför lätt missuppfattas... som jag gjorde.