Henke cmc 2171 February 5, 2011 Report Share February 5, 2011 Någon som har en km-skala till min bil liggandes på datorn, och kan slänga upp den här?Tror jag såg någon på forumet för länge sen men hittar inte den nu.Dock är bilen besiktigad med mph skala, men risken finns att man hamnar hos "fel" kille på sbp nu till våren.Mvh Henke Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnRB February 5, 2011 Report Share February 5, 2011 Någon som har en km-skala till min bil liggandes på datorn, och kan slänga upp den här?Tror jag såg någon på forumet för länge sen men hittar inte den nu.Dock är bilen besiktigad med mph skala, men risken finns att man hamnar hos "fel" kille på sbp nu till våren.Mvh HenkeNja, har bara en orginal km/h speedometer til 68 Musse om det er av interesse?MvhJohnB Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 February 5, 2011 Report Share February 5, 2011 Här kommer de !!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke cmc 2171 February 6, 2011 Author Report Share February 6, 2011 Tackar o bugar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke cmc 2171 February 13, 2011 Author Report Share February 13, 2011 Lät en polare "fixa" till bilderna. Resultatet kommer här: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svedis March 1, 2011 Report Share March 1, 2011 Detta "original kan du få högupplöst. maila din adress så skickar jag Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draken March 5, 2011 Report Share March 5, 2011 Skriver ni ut på ett klistermärke eller vanligt papper? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke cmc 2171 March 6, 2011 Author Report Share March 6, 2011 Så långt har jag inte tänkt.. Men klisterpapper är ju en lysande idé! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasFB March 20, 2011 Report Share March 20, 2011 Nån som kan hjälpa mej med en km-skala till '65 GT? Nu går ju siffrorna bara till 120....Mot betalning, givetvis. Köper 2 st på direkten. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
killian March 21, 2011 Report Share March 21, 2011 Jag köper gärna två till min -66:a oxå, snart dags för regbesiktning..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasFB March 21, 2011 Report Share March 21, 2011 FYI. Samma skala i '65 GT och '66. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draken March 21, 2011 Report Share March 21, 2011 Någon som har måttet på tavlan?Blir väldigt stor när man skriver ut bilden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elbbiv August 31, 2011 Report Share August 31, 2011 Hej Har letat och läst här på forumet och det verkar som dom km-skalor som finns rekomenderade här är nog till mustanger med rak sexa i. Min miles mätare går till 140 miles (ca 225 km) och har 70 miles (ca 112 km) rakt upp över helljuslampan, dom som finns här har 100 km rakt upp och då blir det att man kör i 82 km när mätaren visar 70 km, inte så bra om man passerar en hastighets kontroll :-(Någon som har rätt km skala för mustang med V8 eller vet var jag kan hitta dessa?MvhTommy Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts