Jump to content

Ny i klubben


Artur

Recommended Posts

Hej på er alla.

Artur Buwaj heter jag bor i stockholm och är av 77-års modell som fastnat lite i 60-tal.

Var iväg och kika på en 65-a fastback idag som jag bestämde mig för att köpa, står kvar hos ägarn till jag hittar någonstans att förvara skönheten.

Bilen är i bätre bruksskick som kom från Californien 92, planerna är att förvara bilen i den skick den är idag (kanske en liten förbätring här och där, iaf nya fälgar blir det) och försöka njuta av den så gott det går.

Hoppas att jag kommer att trivas här och att vi ses på träffarna i sommar.

Med Vänliga Hälsningar

Artur:cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej på er alla.

Artur Buwaj heter jag bor i stockholm och är av 77-års modell som fastnat lite i 60-tal.

Var iväg och kika på en 65-a fastback idag som jag bestämde mig för att köpa, står kvar hos ägarn till jag hittar någonstans att förvara skönheten.

Bilen är i bätre bruksskick som kom från Californien 92, planerna är att förvara bilen i den skick den är idag (kanske en liten förbätring här och där, iaf nya fälgar blir det) och försöka njuta av den så gott det går.

Hoppas att jag kommer att trivas här och att vi ses på träffarna i sommar.

Med Vänliga Hälsningar

Artur:cool:

Hjärtligt välkommen. Har du frågor får du gärna höra av dig till mig. Eller besök våra veckoträffar. All information finns under fliken Mälardalen på start sidan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...