Jump to content

P-A Lindkvist, Göteborg


PAL

Recommended Posts

Hej

Jag heter P-A Lindkvist, kommer från Göteborg och är årsbarn med vår kära bilmodell, som dock är exakt tre månader äldre räknat från lanseringen.

Vägen till Mustang har varit krokig fram tills dess att jag i november 2010 äntligen gjorde slag i saken och investerade i lite feel-good för mig själv. Tidpunkterna för inköpet och det här inlägget talar sitt tydliga språk: vi har inte tuggat i oss en meter asfalt tillsammans än och den här vintern känns väldigt lång :). Detta får botas med avstickare ner i garaget då och då för att brumma lite......

När det gäller klubben så måste jag passa på att ge en eloge för en klubbtidning som överraskade mig positivt med sin kvalitet. Riktigt, riktigt bra, även om jag, så klart :twisted:, har ett litet inspel där efter att ha läst igenom 2010 års tidningar och det är att ibland är artiklarna/träffreportagen skrivna på ett sånt sätt att det känns som att man förväntas känna, eller känna till, personen/bilen det handlar om. Det gör man helt enkelt inte som ny i kretsen, men som sagt: en klubbtidning som verkligen imponerade på mig!

Tänkte allt se till att sladda förbi en träff eller två och HC ser onekligen lockande ut även om jag är rejält sent ute med bokningen. Lapp på luckan helt enkelt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...