February 11, 201114 yr comment_101702 Är det någon som kan ge mig måtten på original dubbel-DIN stereon i mussen eller vet om en eftermarknads 2-DIN stereo passar rakt av? Jag har själv enkel DIN men vill byta till den större varianten så jag kan ha 2-DIN stereo. Innan jag köper en konsolpanel från skroten så hade det varit bra att veta om en eftermarknads 2-DIN passar rakt in eller ej.
February 11, 201114 yr comment_101707 Nej, du behöver en adapter. Jag köpte min på brc.se, finns på fler ställen förståss!http://www.brc.se/frontsatser/frontsats-ford-mustang-01-04/
February 14, 201114 yr Author comment_101769 Min blev så här, ingen extra adapter behövdes.Cobra -03Beror kanske på modell på stereo? Borde ju vara standardmått tycker man. Får pröva först innan jag köper adaptern.
February 14, 201114 yr comment_101776 Du ser i min "projekt" tråd hur det blev i min.Jag behövde en ram som Metra har (blekingebilradio.se är ÅF av deras grejor) samt en ISO adapter för kablaget, får du tag på via samma ÅF.Jag har Mach 460 system i min, vilket jag tror även du har?