fuschball February 12, 2011 Report February 12, 2011 Jag vet att liknade frågor ställts tidigare men slipper man leta och kan få dagsfärsk info så kan man fortsätta att lata sig :-)Har till våren tänkt mig en omlackering av mussen (69:a cab) och önskar få tips på någon/några duktiga lackerare i Stockholmstrakten. Finns det något riktpris på vad en omlackering kan gå på om jag själv demonterar lyktor, lister etc men inte slipar och fixar "småbucklor" etc. Givetvis är det svår med ett exakt pris med den vaga beskrivningen, men som sagt ett riktpris kanske går att ordna...... Citera
Henke cmc 2171 February 12, 2011 Report February 12, 2011 Jag fick ett uppskattat pris på Power Motor i Håga,Västerhaninge 08-500 127 10. Ca 15-20 000 för min 68:a HT, pris beroende på hur mycket jag gjorde själv. Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 12, 2011 Report February 12, 2011 Danielito lack Rågsved, där gör dom otorligt bra jobb, jag har mycket med domatt göra.Klubben har även en lackare halvägs Nynäshamn gamla 73an LGH AB, LennartBjörkman, annons finns i vår klubbtidning. Citera
fuschball March 30, 2011 Author Report March 30, 2011 Tack för tipsen och var förbi Danielito idag så om ett par veckor sker första steget i "förvandlingen".Sedan blir det inredninngen och till sist motorns tur... Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 31, 2011 Report March 31, 2011 Hej igen.Kanske det är fler som vill ha hjälp av Danielito, han håller själv på med attfixa till en egen 65HT, den blir inte original den blir efter Danielitos idéer.Om någon skall hängas så är det jag, jag arbetar med bla inbytesbilar ochanvänder Danielito, så det är alltså jag som frågat om vi medlemmar kanvända oss till honom för plåt och lackhjälp. Citera
fuschball April 25, 2011 Author Report April 25, 2011 För kännedom så har jag lämnat in bilen hos Danielito och just nu är väntan olidlig med tanke på det sjukt perfekta cruisingvädret. Citera
mhdin April 25, 2011 Report April 25, 2011 För kännedom så har jag lämnat in bilen hos Danielito och just nu är väntan olidlig med tanke på det sjukt perfekta cruisingvädret.Då väntar vi på resultatet o. några bilder. Citera
Recommended Posts