FB 66 May 2, 2004 Report May 2, 2004 Jag behöver hjälp med att laga baljan bakom vänster bakhjul på min FB 66. Ekonomiplåt finns samt att allt är rengjort och klart för svetsen. Kan någon tipsa om en bra bilplåtis i Kungsbacka med omnejd som är duktig. Citera
Monshine May 6, 2004 Report May 6, 2004 kontakta GÖRAN på GEBA BIL 0300-10636 jag tror att han kan hjälpa dig om inte annat tipsa dig om någon.hälsa från en glad mach 1 ägare. Citera
FB 66 May 6, 2004 Author Report May 6, 2004 Tack Machan 1, jag försöker med det. Har också fått tips om en duktig kille i Mölndal som ska svetsar Mustanger.HälsningarFrank Citera
måns May 8, 2004 Report May 8, 2004 Hej jag skulle också behöva svetshjälp har du numret till killen i Mölndal ?Mvh Måns Citera
Trevor June 3, 2004 Report June 3, 2004 Hej Jag skulle också behöva numret till killen i Mölndal som svetsar Mustanger eller någon annan i Göteborg / Lerum området.Tack för hjälpen-Trevor- Citera
Recommended Posts