March 13, 201114 yr comment_102505 Hej Christer Skåån heter jag och bor i åmål.Har nu gått och köpt mig en 66:A HT efter många års drömmande. Den är lackad vit från californien men kommer att återställas original kulör Tahoe Turqouise nu under sommaren. Samt byte av inredning. Fick instrument bräda + klädsel under veckan från Laurel Mountain funkade lysande med frakt+tull. Kanske blir klar i år hoppas det.
March 13, 201114 yr comment_102507 Hej Christer Skåån heter jag och bor i åmål.Har nu gått och köpt mig en 66:A HT efter många års drömmande. Den är lackad vit från californien men kommer att återställas original kulör Tahoe Turqouise nu under sommaren. Samt byte av inredning. Fick instrument bräda + klädsel under veckan från Laurel Mountain funkade lysande med frakt+tull. Kanske blir klar i år hoppas det.Välkommen till gänget, Christer! Fin bil du har köpt. Hälsningar från Trollywood.
March 13, 201114 yr comment_102513 Välkommen till oss!Hoppas du får många härliga mil i mussen!!//Danne