Larsa Håkanson March 18, 2011 Report March 18, 2011 Tjenna jag har en 2005 GT Jag behöver skaffa extra nycklar - har bara ett set - Ford i Sverige kan inte göra något. Har någo kunskap om hur man går tillväga?//Larsa Citera
Boris65 March 18, 2011 Report March 18, 2011 Om det är samma nyckelämne som till min 99:a kan du köpa av mig.Beroende på hur många du har så är det antingen programmera själv, eller firma.Har du två nycklar kan du programmera extra nyckel själv i bilen. Har du som jag bara en måste du åka till firma som kopplar upp sig mot datorn, raderar de befintliga och programmerar upp två nya till dig.Larmdosan programmerar du själv i bilen.Eftersom du befinner dig nära Sthlm så är det helt klart Grufman du skall vända dig till. Dom vet vad dom gör.Mvh Citera
Elbbiv March 18, 2011 Report March 18, 2011 Grufman fixade ett set till mig när dom Sverigekonverterade min -06 så dom borde kunna hjälpa dig också./Tommy Citera
Larsa Håkanson March 29, 2011 Author Report March 29, 2011 Tack för tipsen de pekar åt ett håll! Jag beställde larmdosor på eBay billigt och enkelt! Citera
Recommended Posts