Daniel Linde March 24, 2011 Report Share March 24, 2011 Vad heter det på engelska?Ska ha till en S10a 96a.Jag kan fan inte hitta påt // Danne Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mats g johansson March 24, 2011 Report Share March 24, 2011 Tjena, Prövat med "Upper shock mount"?Det är vad Google Translate föreslår, de har oförskämt ofta rätt....http://translate.google.com/Mats Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde March 24, 2011 Author Report Share March 24, 2011 danke, jag tänkte inte ens på google translate...Men det hjälpte tyvärr inte. Jag hittar fan inte på det. Varken i sverige eller i USA/Ebay...baaa.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mats g johansson March 24, 2011 Report Share March 24, 2011 Det är inte en sån här då?http://www.drivewire.com/vehicle/1996-chevrolet-s10/upper-strut-mount/ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
d.nilsson March 26, 2011 Report Share March 26, 2011 Linde, Google translate finns ju tom som app till telefonen. Kan du tala in orden med om du inte orkar knappa in dom Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 March 26, 2011 Report Share March 26, 2011 Övre fäste är väl så kallad fjäderbenslagring, eller är jag fel ute, det är väli princip samma typ som McPerson. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde March 26, 2011 Author Report Share March 26, 2011 Jag ska forsätta leta imorgon. Ska ut till farsan då, det är hans S10.Handlarna här i krokarna får inte fram delen nämligen. Så vi måste leta på egen hand.Ska ut imorgon och se vad det är för något. Som jag förstod det så är det i bak det gäller.// Danne Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 March 26, 2011 Report Share March 26, 2011 Okej, jag såg inte vilken ände på bilen det gällde men samma typfinns även bak, tror det heter övre fjäderbenslagring även där. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts