Leen March 30, 2011 Report March 30, 2011 Hallå alla glada! ny på forum så ursäkta om det blir lite fel.när min mustang kom hem så fixade någon med mina kablar:( till generatorn så den drar ur batteriet med 3,5 det går alltså fort. kabeln som går till laddningen (drar man isär den så tjuvdrar den inte)har full ström hela tiden, amp.mätaren funkar inte heller. Finns det nån som har nått råd eller kopplingsschema till en 67:a /Vh Anneli:) Citera
Gtttggg March 30, 2011 Report March 30, 2011 Hallå alla glada! ny på forum så ursäkta om det blir lite fel.när min mustang kom hem så fixade någon med mina kablar:( till generatorn så den drar ur batteriet med 3,5 det går alltså fort. kabeln som går till laddningen (drar man isär den så tjuvdrar den inte)har full ström hela tiden, amp.mätaren funkar inte heller. Finns det nån som har nått råd eller kopplingsschema till en 67:a /Vh Anneli:)Hej och välkommen hit, Anneli. Kontakta Oscarsson som är medlem i klubben. Han kan fixa kopplingsschema åt dig som är lättläst. Citera
Recommended Posts