Draken June 3, 2011 Report Share June 3, 2011 Beställde en kylare från Laurel Mountain Mustang!När jag öppnade kartongen så va övre slang fäste böjt =(Hur funkar det när man ska skicka tillbaka?Måste jag stå för ny tullavgift frakt m.m Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET June 4, 2011 Report Share June 4, 2011 fanns det papper med i paketet? dom stora seriösa firmorna brukar bifoga det!kontakta laurel mountain och förklara problemet,ev bifoga bild och se vad dom säger. ev kan du returnera paketet som det är,likt return to sender utan komplikationer,men tala med usa förstuppdatera gärna längs vägen! jag har själv handlat från bla usa i många år men aldrig behövt skicka tillbaka Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draken June 7, 2011 Author Report Share June 7, 2011 Har pratat med Laurel Mountain i dag och dom skickar en ny och jag fick behålla den defekta kylaren!Ska kolla ifall den går att fixa till den..Så snart har jag en 3 raders kylare till salu! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET June 7, 2011 Report Share June 7, 2011 sedärja...löste sig perfekt he he Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts