steff August 29, 2011 Report August 29, 2011 många bilder från high chaparall finns det på forumet jag lägger upp mina bilder i vinter måste bara visa denna som visar en mycket känd musseåkaremed mercedes bens paraply !!! hmmm kan inte mustangklubben ge denna gubbe ett musse paraply ??ha de bra alla / steff Citera
Gtttggg August 30, 2011 Report August 30, 2011 många bilder från high chaparall finns det på forumet jag lägger upp mina bilder i vinter måste bara visa denna som visar en mycket känd musseåkaremed mercedes bens paraply !!! hmmm kan inte mustangklubben ge denna gubbe ett musse paraply ??ha de bra alla / steffÄr det Magnus från Bilsport classic? Citera
mats g johansson September 1, 2011 Report September 1, 2011 Du är allt rolig du Steff!! Fixa ett Mustangparaply så lovar jag att ställa tillbaka det andra på kontoret där jag "lånade" det. mvhMats (inte så känd som vissa vill påstå) Citera
Daniel Linde September 2, 2011 Report September 2, 2011 Du är allt rolig du Steff!! Fixa ett Mustangparaply så lovar jag att ställa tillbaka det andra på kontoret där jag "lånade" det. mvhMats (inte så känd som vissa vill påstå)Jag tyckte då jag oxå att det va du, vid din bil! Och Mercedes paraflaxxet avslöjade dig ) Citera
Recommended Posts