Jump to content

Jag saknade er på Mantorp


Recommended Posts

Tjena zealot du bor i stockholm kul vi måste ses i sommar och crusa genom stan en varm sommar kväll.

Polarn ringde nyss och berättade att min Mustang nu mera är

Kompressor matad muhaaaa hahahahahah.

Vad har du för bil, och vilka mods är utförda har läst om din kunskap på flera ställen här på forumet.

Så det vore kul att brain storma till sammans.

Hade bra.

MVH

Patric

CMC 666

Link to comment
Share on other sites

faan va gött med kompressor :) vad har den för tryck ?? :D jag har drömt om en kompressor till min nu ett tag, men har ändrat på mina tankegngar dom senaste månaderna (mycket tackvare företagen jag prata med e jävligt trötta på att ge pris info.) ska nog köpa en ny motor från ford racing. det ända jag får kämpa med är att hålla den inom emissions värderna :) .. har pratat med en hel del folk över vad för delar man ska ha för att klara av det och vad det blir för effekt då i maskin :)

har fått en hel del tips från folk i tyskland över vad man ska göra för att öka effekten billigt :) mighty mustang har bjudit in en tuner kille från usa dit (ska va typ DEn bästa tunern i världen av late model mustangs) och det skulle bara kosta 50E o få han o gå igenom bilen + att han programmerar en chip och sen körs bilen på dyno på en gng. men det e en bit o åka + att det e typ nu snart. kommer inte ihåg datum exakt men dom som arrar det frågade mig om jag kunde få ihop 100-150 bilar från sverige men eftersom det va så snart så förstod dom att det typ va omöjligt.

brainstorma o drömma e alltid kul :) så om du är i sthlm ngn gång så tycker jag att vi ska träffas o dra en runda :wink: om du e medlem så finns jag i medlemskatalogen under cmc703 ( om jag minns rätt nu ) :oops: .

Link to comment
Share on other sites

Jag var på mantorp med min gröna 94 cab....Men jag körde alldrig på banan.Tyckte också det var lite lite bilar från 94+. Hur gick det med den röda mustnangne med vita stripes.. Den körde la in i vägen lite.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...