October 9, 201113 yr comment_108596 När tjejen gjorde upp affären på sin Mustang, passade jag på att provsitta i en AC Cobra. Det är inget för den överviktige att sitta i sån bil för jobbigast var att kliva i/ur bilen pga liten dörr som betyder dåligt benutrymme. Man bör vara vig med andra ord. När man väl sitter i den, är det som sitta i gocart. Bortsett från det, var det kul. Provkörning gjorde jag tyvärr inte. Jag bifogar par bilder på tjejens fynd.
October 13, 201113 yr comment_108675 Jag väger 100 och är 183 lång men har inga problem att komma in i en cobra. det kanske skiljer lite mellan bilarna eftersom de är hembyggda. En DeTomaso Pantera ( Gr 5 ? ) däremot är nästan omöjlig att överhuvud taget få plats i. ( ser ut som du har varit i mina hemtrakter Kalmar )
October 14, 201113 yr Author comment_108688 Jag väger 100 och är 183 lång men har inga problem att komma in i en cobra. det kanske skiljer lite mellan bilarna eftersom de är hembyggda. En DeTomaso Pantera ( Gr 5 ? ) däremot är nästan omöjlig att överhuvud taget få plats i. ( ser ut som du har varit i mina hemtrakter Kalmar )Jag har aldrig varit i Kalmar förut.