samus Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 HejsanVad ska det vara för Emblem längst ner på framskärmarna på en Fastback 67 GT390 ?Är det en Häst?GT märke?Mvh MIcke ÅkessonLasarettsvägen 7882131 Bollnäswww.garaget.org/gt390 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnRB Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 HejsanVad ska det vara för Emblem längst ner på framskärmarna på en Fastback 67 GT390 ?Är det en Häst?GT märke?Mvh MIcke ÅkessonLasarettsvägen 7882131 Bollnäswww.garaget.org/gt390Tror det står GT om den har manuel og GTA om det er automat.MvhJohnB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Japp bara GT ELLER GTA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samus Posted January 13, 2012 Author Report Share Posted January 13, 2012 Ok Tackar för svaren.Men jag kollade på Mustangparts och såg att det behövdes bara två hål för ett GT/GTA emblem. Och jag har fyra!!!Mvh Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnRB Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Ok Tackar för svaren.Men jag kollade på Mustangparts och såg att det behövdes bara två hål för ett GT/GTA emblem. Och jag har fyra!!!Mvh MickeKan skärmarna va bytt ;-)?MvhJohnB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samus Posted January 13, 2012 Author Report Share Posted January 13, 2012 HejJo jag har tänkt på det men det är original färg på dom men visst det kan va så.Den har ju gått som banracer med Mikael ward bakom ratten på 80 talet!!Mvh Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Det kan vara så att den inte är gt utrustad från fabrik. har du en martireport på den så vet du vilket... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samus Posted January 16, 2012 Author Report Share Posted January 16, 2012 Hejsan igenJag var ner till grannen och kollade på hans Mustang och på den framskärmen står det Mustang och ett häst emblem. Och Vad jag vet är det inte en GT.Och dom stämmer inte med min som är en GT. Jag kollade på Mustangparts och såg att ett Gt märke kräver bara två hål i skärmenJag tog ett kort på mina hål i skärmen.Mvh Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars.k Posted January 16, 2012 Report Share Posted January 16, 2012 Hej Micke!Jag så här ser min hålbild för märkena ut.mvh Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samus Posted January 16, 2012 Author Report Share Posted January 16, 2012 HejSuper tack Lars!! Du är en Ängel!!Mvh Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts