Jump to content

El schema 2011


Janne H

Recommended Posts

Hej är det någon har eller vet om det finns el schema på kabeldragningen på en Shelby 2011, eller om det finns någon kabel som inte används i stammen som går mellan instrument panelen och till bagaget. Skulle behöva två lediga kablar.

  • :confused:

Link to comment
Share on other sites

Hej är det någon har eller vet om det finns el schema på kabeldragningen på en Shelby 2011, eller om det finns någon kabel som inte används i stammen som går mellan instrument panelen och till bagaget. Skulle behöva två lediga kablar.

  • :confused:

Hej Janne!

Kan inte hjälpa dig så mycket (har en 06 själv) men har svårt att tro att de finns lediga kablar/trådar. Vad ska du ha dessa till?

I min är det inga problem att dra eget. Jag har dragit både i bilen och i skyddsslang under bilen till skuffen.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jag ska dem till ett par relä boxar. Så jag kan växla mellan US blinkers och Eu blinkers.

en tråd för spänning och en för status till en LED (att alla reläerna är dragna)

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jag ska dem till ett par relä boxar. Så jag kan växla mellan US blinkers och Eu blinkers.

en tråd för spänning och en för status till en LED (att alla reläerna är dragna)[/quote

Att dra i bilen är alltid bäst men en skydsslang under bilen, montering utan att den nöts å säkra av tråden till relät är i stort sätt idiotsäkert.

Link to comment
Share on other sites

En skydsslang under bilen, montering utan att den nöts å säkra av tråden till relät är i stort sätt idiotsäkert.

Det tycker jag är en "epalösning" i en ny bil! :( Gör inte så! Dra kablarna INNE i bilen. Gör rätt,

gör det bra! Ingen vill ha en bil där elen är dragen UNDER bilen! ;)

Ursäkta mike85, men det var inget bra råd.

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Det tycker jag är en "epalösning" i en ny bil! :( Gör inte så! Dra kablarna INNE i bilen. Gör rätt,

gör det bra! Ingen vill ha en bil där elen är dragen UNDER bilen! ;)

Ursäkta mike85, men det var inget bra råd.

Mvh.

P-O

Mitt förra inlägg började så här: Att dra i bilen är alltid bäst

Link to comment
Share on other sites

Mitt förra inlägg började så här: Att dra i bilen är alltid bäst

Jag såg det, men du skulle aldrig ha nämnt att man kan dra kabel under bilen.;) Man vet aldrig

vad folk kan göra. Förlåt igen!

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...