FastMagnus Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 I combi bilens land Sverige kanske den skulle slå väl ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 Den absolut vackrast kombin jag sett! Men jag vill inte se en sån Mustang!Om ni förstår...Mvh.P-O Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus Posted February 5, 2012 Author Report Share Posted February 5, 2012 Den absolut vackrast kombin jag sett! Men jag vill inte se en sån Mustang!Om ni förstår...Mvh.P-OHär är annars en norrlands version så kan du köra året runt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Här är annars en norrlands version så kan du köra året runt!Tack, jag tror jag spyr!!!Nä, finbilen får vila och blir ompysslad under vintern. Då blir han så glad till våren. Då får hankomma ut på grönbete, med ny olja och nya delar.Mvh.P-O Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde Posted February 8, 2012 Report Share Posted February 8, 2012 Det känns inte som att någon utav dessa bilar ligger på förstasidan på "vill ha pappret" Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts