ranefjord April 2, 2012 Report April 2, 2012 Är det någon som borrat in lamphållare för positionslampor? Dom har klagat i besiktningen så jag måste lösa det. Var är det enklast att sätta hållaren? Någon som gjort det som har en bild att slänga upp?Tack på förhand!Patrik Citera
taxan April 8, 2012 Report April 8, 2012 på mina gammla strålkastare har man borrat i blinkersdelen och satt dit någon typ av lamphållare. Men nu har jag köpt nya lyktor, får se hur jag löser det. Citera
Musse99 April 13, 2012 Report April 13, 2012 Titta på en firma som heter autolumination och leta efter Switchback item #: Tower II 20 LED Color:Amber-White (AW). Type.3157 Wedge. Flasher item# Led Color:LED, Lens EP27Har dessa lampor + relät på min 99GT och det fungerar perfekt parkerinsljus + gulblinkers i samma lampa.Mvh musse99 Citera
convertible90 May 10, 2012 Report May 10, 2012 www.diodhuset.se har också dessa lampor.Jag har monterat dem på en 02 och besiktigat utan problem.http://www.diodhuset.se/diod-led-lampor-12-volt/diodlampa-vaxlande-vitgul-60-smd-3157,-3057/Lasse Citera
Recommended Posts