Guztav April 20, 2012 Report April 20, 2012 Hejsan! Igår så blev jag ägare av en 2010 GT. Är mycket nöjd men har ett problem, ställa klockan.....Jag har tom läst instruktionsboken :-O men klarar ändå inte av det. Man ska trycka in clock knappen och sedan mata in tiden, och sen ska den tiden gälla enligt boken, men i helsicke. Efter bara någon sekund så hoppar den tillbaka till vad den stod på innan. Några tips någon?? Citera
macattac April 20, 2012 Report April 20, 2012 http://lmgtfy.com/?q=How+to+Change+the+Time+on+a+Ford+Mustang+Car+Clock# Citera
Guztav April 20, 2012 Author Report April 20, 2012 Idag gick det helt plötsligt. Testade under tiden jag körde och då gick det på en gång. Citera
LarsGävle April 20, 2012 Report April 20, 2012 Hur var det nu igen med fahrenheit till celsius på 2010(hittar inget i instr.boken)Lasse Citera
Guztav April 21, 2012 Author Report April 21, 2012 Vet ej, men det ska iaf finnas celsius, för det har jag på min. Kanske blir det celsius när du väljer metric i färddatorn? Citera
LarsGävle April 21, 2012 Report April 21, 2012 Celcius försvann när jag kopplade bort batteriet en stund.Metric hjälper inte. Får väl läsa instr.boken igen.Lasse Citera
LarsGävle May 1, 2012 Report May 1, 2012 Jodå, det fixade sig med metric !Lite handhavandefel första gången bara.Lasse Citera
Recommended Posts