Jump to content

ta lös baksätet och riva upp golv mattan i en cab

filselilling

Recommended Posts

någon som tagit lös baksätet i en cab, det går ju tydligen inte och fälla vad jag förstår

Är det någon som lyft upp mattan runt om i bilen och bytt stoppningen under mattorna

Som en del vet så har jag problem med vatten som kommer in i bilen någonstans, tänkte ta ur stoppningen under mattorna och spola bilen så kanske man kan se varifrån vattnet kommer och även hålla koll under baksätet ifall cabben läcker, skyddet under cabben ovanpå hatthyllan är alldeles fläckigt men har inte varit blött dom gånger jag tvättat bilen, så det verkar vara ett mysterium, däremot så är det vatten fram på förar sidan och båda sidorna bak, båda fågelbona är rensade, passagerar sidan av förra ägaren (den lätta sidan) och den på förar sidan har nog alldrig varit rensad. dessa fågelbon kommer man åt ifrån motorrummet man behöver alldrig plocka bort plasten vid rutan bara onödigt krångel

Det vore tacksamt om någon har tipps hur man lättast tar bort diverse saker för att se lättare eller så är det lika bra att ta bort alla paneler runt om i bilen så man ser ordentligt, intresant att höra om det är fler som haft samma problem

Mvh Eva

Tack för länken, har rotat runt lite där, det finns mycket intressant där, tack så hemskt mycket

Nu kan jag röja runt i bilen och fixa problemen, vad som nu dyker upp under resans gång

Mvh Eva