Jocke Skogh Posted May 1, 2012 Report Share Posted May 1, 2012 Hej. Har en Mustang 69:a som jag bytt ut trummorna till skivor fram. Undrar om detta är rätt sätt att koppla in bromsrören i blocket? Har sett tre olika sätt nu, blir bara yr i huvvet //Jocke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted May 1, 2012 Report Share Posted May 1, 2012 Hej.Det ser rätt ut, hoppas du också bytt huvbromscylinder till en sådansom skall vara till skivbromsar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Skogh Posted May 2, 2012 Author Report Share Posted May 2, 2012 Ja det har jag gjort. Satte dit servo också så jag köpte allt nytt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson026 CMC 2270 Posted May 9, 2012 Report Share Posted May 9, 2012 Hej. Vad har man för bromscyl. om man har skivor i fram och bak då?har en för trummor men undrar hur det blir,kansk ska vara en för skivorfram.några förslagChrister Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts