Ulf Zander June 9, 2004 Report June 9, 2004 Jag har en 65-a convertibel som är väldigt klen i hissen till cabben.Har jag fällt ner den så orkar den inte upp igen förrän bilen stått och kallnat någon timma.Jag har kollat oljenivån i hydrauliken och tror att det är elmotorn som krånglar, funderar på att fara in till min bilelektriker.Är det någon som känner igen problemet ? Finns det reservdelar att få tag på ? Citera
Fredrik fd 863 June 10, 2004 Report June 10, 2004 Reservdelar finns i massor:www.johnsmustang.comLåter som att batteriet är lite trött bara, hur låter startmotorn?Ladda batteriet och testa igen.Kanske luft i systemet? / Fredrik Citera
Ulf Zander June 11, 2004 Author Report June 11, 2004 Tack för tipset.Batteriet är fulladdat, jag har kört cabben upp och ner så någon luft borde inte finnas i systemet, men den orkar bara med ett drag åt endera hållet sen måste allt stå och kallna innan den orkar med ett lyft igen. Citera
Recommended Posts