bengt.d May 18, 2012 Report May 18, 2012 Har varit ute med mussen (66 cab) lite i veckan o märkte att ljuset blinkar lite iblandKopplade en sladd till o satte en lampa inne så jag kunde hålla lite koll vad som händerdet kommer när jag kört en stund ca 15-20min då börjar det blinka ,stannar jag så lyser det hela tidenNågra förslag på vad felet kan vara?? Citera
mike85 May 18, 2012 Report May 18, 2012 Kolla upp jorden så den får bra kontakt. Reläet kan vara slitet också. Citera
mats g johansson May 19, 2012 Report May 19, 2012 Sehttp://mustangclubsweden.org/showthread.php/6911-Blinkande-framljus-65-aKolla med Lasse om han har några reläsatser kvar.MvhMats Citera
bengt.d June 10, 2012 Author Report June 10, 2012 Nu är reläsatsen på plats funkar så här långt.Enkelt att montera enligt instruktionen som var med. Tack LasseSkulle provkört lite mer i helgen men bara regn o regnskurarMvh Bengt Citera
Recommended Posts