Fanta_gbg June 14, 2004 Report June 14, 2004 Inga träffar i Göteborgs området??? Borde finnas många aktiva mustang ägare i Göteborg? eller i närheten Citera
Fredrik fd 863 June 16, 2004 Report June 16, 2004 Hej!Nu sitter jag inte med Mustangtidningen framför mig men i "Jormas spalt" står det om 3-4 onsdagsträffar vid FordBilia i Eklanda. Den i maj var vi 3 bilar. Annars är onsdagsträffarna vid Barken Viking ganska bra, lite stelt men OK, mycket trevlig miljö dock (Denna ordnas av någon motorhistorisk klubb).Nääs Fabriker varje måndag är också bra (alla amerikanare).Men visst verkar de ha större uppslutning i Stockholm vid träffarna?/ FredrikPS. glöm inte att meddela om du hittar (på) något skoj. Jag kommer om inte gräsklipparn och målarpenseln ropar... Citera
Fanta_gbg June 16, 2004 Author Report June 16, 2004 Tycker träffen vid Barken Viking är sådär, har tyvärr inte varit på Nääs men har hört gott om den. Skall ju kolla på bil på fredag och om det blir inköp så tycker jag att GBG sektionen borde kunna hitta på något?Kanske tillsammans med andra klubbar i stan, ingen som har kontakt med Corvette eller Camaro eller likande? Göteplatsen 1 gång i månaden är ju inte förmycket!Förra året träfades en del på McMonalds i Mölndal? Eller?cmc 690 Jonas"Snart nybliven Mustang ägare" ???????? ( igen ) Citera
Fredrik fd 863 June 16, 2004 Report June 16, 2004 Ja, McDonalds finns ju alltid, där brukar det vara en del folk. Har varit där 3-4 ggr men ikväll blir det barken för glass-intag./Fredrik Citera
Recommended Posts