Roffe62 August 17, 2012 Report August 17, 2012 Hej.Har äntligen gjort det jag drömt om länge.Köpt en -66 HT.Finns lite att göra men misstänker att det kommer finnas en massa samlad erfarenhet här med tips och tricks för att få det som man vill. Tyvärr står den på verkstad just nu, man byter motorhuv och fixar lite plåtskador (försäkringsjobb)Ingen verkstad jag rekomenderar (kanske nämner namnet nån gång) för det tar tid för dem att få den färdig, men kan vara jag som är otålig också.Roffe Citera
mhdin August 18, 2012 Report August 18, 2012 Välkommen Roffe, klart man är otålig när den är nyinköpt.Lägg gärna upp några bilder oxå. Citera
Roffe62 August 18, 2012 Author Report August 18, 2012 har skapat ett album (tror jag) och lagt en bild där.. Citera
Anders Lindström August 18, 2012 Report August 18, 2012 verkar inte som att bilden landade i albumet. Prova en gång till (eller kolla faq hur man gör) Citera
Roffe62 August 18, 2012 Author Report August 18, 2012 hmmm, det finns ett album på min sida där bilden ligger...får nog läsa på om detta... Citera
Recommended Posts