MelkerT September 23, 2012 Report September 23, 2012 Hej!Jag är ny på forumet och har tyvärr ingen mustang själv. Däremot renoverade min far en Ford Mustang Shelby GT350 -67 under tidigt 80-tal.Han sålde sedan den för att köpa båt. Jag är själv bilintresserad och undrar nu om någon av er kanske sett den.Den är röd och och har en motivlackad cobra på huven.Det hade vart galet roligt att få se den igen Citera
bosewallius September 26, 2012 Report September 26, 2012 Var fanns bilen när din far ägde den? Jag har kopior på det svenska shelby registret som Jan Nilssonoch jag jobbade med innan jag flyttade till Texas 1987. Kanske kan jag hitta den där och få framregistreringsnumret. Då kan vi hitta nuvarande ägare.Mvh Bosse Sewallius CMC 342 Citera
MelkerT August 6, 2019 Author Report August 6, 2019 On 2012-09-26 at 04:34, bosewallius said: Var fanns bilen när din far ägde den? Jag har kopior på det svenska shelby registret som Jan Nilsson och jag jobbade med innan jag flyttade till Texas 1987. Kanske kan jag hitta den där och få fram registreringsnumret. Då kan vi hitta nuvarande ägare. Mvh Bosse Sewallius CMC 342 Hej Bosse Glömde nog helt av detta eftersom ingen notis om svar kom på mailen. Min far bodde i Härryda utanför Göteborg vid den tidpunkten. Citera
Recommended Posts