jimmyjames Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Hej allihopa ! Jag heter Jimmy Åström och bor i umeå jobbar på volvolastvagnar och har nyligen / under semestern köpt mig min drömbil Mustang GT -2006 som jag är mycket nöjd med . Tyvärr är det dax att garagera den för vintervila ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Välkommen hit, och grattis till en bra bil!// Danne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Hej Jimmy!Och välkommen som medlem i CMCS. Jag har sett att du kommit in i registret.Jag kommer att ringa dej snart för att prata lite Mustang. Vi kommer att hanästa träff den 17/10 på Café Mekka. Men vi pratas vid innan dess.Välkommen in i gemenskapen! Vi är ett jäkla trevligt gäng i Västerbotten! Ochvi hoppas att du kommer att bli en del av den. Som sagt, jag ringer dej!Mvh.P-O Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmyjames Posted September 28, 2012 Author Report Share Posted September 28, 2012 Det blir trevligt att träffa likasinnade bilantusiaster och även dig ! Jag är ursprungligen från Lillåtjälen 5km norr om Botsmark- 2.9 km från Vindeln , men bor i en lägenhet i Umeå / Umedalen ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmyjames Posted September 28, 2012 Author Report Share Posted September 28, 2012 Tackar ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts