conste September 30, 2012 Report September 30, 2012 HallojUndrar om det är några som har koll på vart jag skulle kunna få tag på inredningsdetaljer till en 79:a Indy Pace car?Antar att det är snarlika inredningsdetaljer som cobra versionen har, jag är först och främst ute efter bagageutrymmets sidokonsoller. Då någon föregående ägare tyckte det var kul att ha en baslåda i bagageutrymmet som var för bred så de har sågat sönder konsollerna för att få plats med baslådan. Konsollerna är svarta som jag är ute efter.Let the Pony ride 4-ever!// Conny Citera
Henke cmc 2171 October 2, 2012 Report October 2, 2012 (redigerad) Har du kollat i Mustangs Unlimited's onlinekataloger? De har det mesta. Trygg och väl beprövad leverantör i staterna.http://www.mustangsunlimited.com/LM_CatalogSite/s00000.htm Ändrade %s av %s (%s) Länk Citera
conste October 6, 2012 Author Report October 6, 2012 Tack för länken Henke!Hittade inga delar jag behöver vid en första titt via mobilen./ Conny Citera
Recommended Posts