LasseSöderberg Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Precis införskaffat en Mustang -84, problemet är att motorn och massa prylar kom i en pall på sidan av.Det jag skulle behöva nu är nån form av beskrivning eller bilder på hur alla remskivor skall sitta, problemet är att jag har två olika sorterena modellen är av typ multirem och den andra modellen är den gamla hederliga v-remmen. skulle behöva veta vilka som jag skall andvända så en bild från nån vänlig själ som har en likadan motor vore finfint! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_Olsson Posted October 2, 2012 Report Share Posted October 2, 2012 Den här bilden gillar jag Hoppas den hjälper. De är då gällande serpentinremmen.Jag har ingen bild på min som de sitter på bilen, men de satt som på den första bilden original. Nu sitter de som på den fjärde, utan A/C. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_Olsson Posted October 2, 2012 Report Share Posted October 2, 2012 Ska säga att jag antog att de va en 5.0:a du hade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseSöderberg Posted October 4, 2012 Author Report Share Posted October 4, 2012 Tack för svaret Dr_Olsson!5.0:a stämmer fint!Det hjälpte till viss del!Problemet jag har är att jag har bara som sagt en hög med prylar och jag får inte ihop "linjeringen" med som prylarna jag har (osäker om alla prylar är till min bil)!En live bild skulle kanske hjälpa =)Ska posta en bild på prylarna jag har så kanske det hjälper en aning =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_Olsson Posted October 5, 2012 Report Share Posted October 5, 2012 Okej, jag kan försöka ta en bild på min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts