Jump to content

Nygammal medlem :)


Recommended Posts

Tjenare,

Jag hade registrerat mig som användare av CMC-sajten och sen gått och blivit medlem, sen har jag på nått sätt tappat bort mina användaruppgifter (eller blivit bortstädad) under den tid det tagit mig för att komma till skott med ett köp av en musse som "berättigar" mitt deltagande här!

Fast det har varit intressant att kolla vad ni som redan har mussar skriver så det blir ju som en slags konsumentfakta för oss intresserade tjejjer och killar :)

Jag är en Bodensare som flyttat till Stockholm för jobb och nöjen och har sedan barnsben varit uppväxt med bilar och motorer inte bara amerikanska sådana men det är dom som lockat mig mest - feta V8:or och racingstuk.

Efter många år som icke bilburen så är den nu dags att skaffa mig min första amerikanare och givetvis blir det den bil som hängt längst på pojkrummets väggar - en musse.

Jag kommer kolla på tre stycken mussar, en som ägs av administratören av detta forum, en bil jag sett i förra numret av CMC tidningen samt en bil som står 300 meter ifrån där jag bor på Exclusive Cars Västberga - måste säga att det känns lite dyrt att köpa i butik ändå :P

Wish me luck, break my leg å allt det där - nu ska jag ha en iaf :)

Mvh,

/Stefan

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...