Ashley Helena Terese October 27, 2012 Report October 27, 2012 Hejsan alla Härliga Mustang ägare. Nu glad ägare av en Mustang GT 2007. EFTERLYSER min första Mustang om den finns kvar eller skrotats upp?Ägde i början av 80 talet en Mustang Fastback 65 (64 1/2). Automatväxlad med en 289 motor. Då var färgen vinröd med liten "vinge" bak och modifierade bakljus från en nyare modell. Rally-pack instrument som dessvärre ej fungerade. Såldes 82-84 till någon i Västergötland.Registreringsnumret kommer jag inte ihåg komplett men bokstäverna var ABU.Nån som vet något? Vore kul om den finns kvar o se en bild nu. Citera
fast66 October 27, 2012 Report October 27, 2012 Den var iaf inte med i klubben då 2012 matrikeln trycktes....har du inget gammalt kort i gömmorna där bilnumret syns?...åsså var den ju ingen 64½ ;-) Citera
Ashley Helena Terese October 27, 2012 Author Report October 27, 2012 Hihi, Jag vet om den diskussionen, den hade jag på forumet för tre år sedan.För att blidka dig skriver jag Ford Mustang 1965, HT, tidigt tillverningsnummer/chassinummer Uttryckt enkelt så var det en av de första Mustangerna med detta utseende Har inga bilder mer än denna utländska Musse. Citera
Recommended Posts