dan_linden November 10, 2012 Report November 10, 2012 Hej! Jag heter Dan, bor i Jönköping och är (sedan i juli) ägare till en Mustang GT Cab -95. Jag har haft flera Mazda Miata och var medlem i Miata klubben i 7 år. Nu när jag har två barn behövde jag en sommarbil med baksäte och har länge tittat på Mustang. Kollade först på flera 05-07 or men föll tillslut för denna mycket välvårdade och extra utrustade 95:an. Citera
dan_linden November 11, 2012 Author Report November 11, 2012 Tack så mycket! Ser framemot klubbträffar nästa år. Imorgon blir det service och sedan är det dax för "vintervilan". Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 11, 2012 Report November 11, 2012 Hej.Välkommen, då känner du kanske en Miata vän till mig Börje Engvall, han börjar också bli lite svag för Mustang. Citera
dan_linden November 12, 2012 Author Report November 12, 2012 Det var nu fyra år sedan jag sålde min sista Miata och lämnade klubben (har varit tomt utan sommarbil sedan dess....) Men Börje Engvall har jag träffat. Så han funderar på att överge sin Miata till förmån för en Musse? V8:a ljudet är ju underbart! Citera
Recommended Posts