November 12, 201212 yr comment_122165 Hej där!idag så påbörjade jag min ''lilla'' renovering inför sommarn 2013. Vart inte så mycke idag, tog bort batteriet, och började kolla upp denna kabelstam som inte är att leka med. Drog om lite kablar och flyttade lite kablar samt tog en liten inblick i allting i bilen.Så mina planer Lyder följande:-Lacka om hela bilen, blir troligtvis svart-Schyssta fälgar-Tona rutor-Klä om inredningen (troligtvis)-Sänka bilen några centimeter-Fräscha upp i motorutrymmet-Bygga om avgassystemet -Bygga lite ljud så man kan dunka musik..Följ gärna mitt projekt! kommer försöka vara aktiv minst en gång i veckan!Lite bilder från dagen:
November 13, 201212 yr comment_122167 Härligt, men saknar du inte en sån?http://www.blocket.se/kronoberg/Komplett_V8_motorpaket_Ford_42724579.htm?ca=11&w=3&last=1
November 13, 201212 yr Author comment_122181 Lycka till med renoveringen och posta bilder efterhand Tack! de ska jag följ gärna projektet!
November 13, 201212 yr comment_122183 Jätte kul Hampus, kör så det ryker, våren kommer med jätte språng:cool:.