Jacksson January 5, 2013 Report Share January 5, 2013 Är det någon som vet var jag kan få tag i en svensk version av :Ford Mustang V8, Hayneseller ett läsbart begagnat ex.?// Jack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ashley Helena Terese January 5, 2013 Report Share January 5, 2013 Har bara sett engelska Haynes. Köpte på Mekonomen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg January 5, 2013 Report Share January 5, 2013 I vissa fall går det att köpa boken med svensk översättningsbok. (gul bok) Vilken årsmodell har du på Mustangen, Jacksson? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacksson January 6, 2013 Author Report Share January 6, 2013 I vissa fall går det att köpa boken med svensk översättningsbok. (gul bok) Vilken årsmodell har du på Mustangen, Jacksson?Jamenvist, det glömde jag, 289 -65// Jack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg January 6, 2013 Report Share January 6, 2013 Jamenvist, det glömde jag, 289 -65// JackDå behöver du denna bok + teknisk ordlista.http://www.motorboken.se/product.php?product_id=10865§ion1_id=101§ion2_id=289#.UOmZXKyeaLE Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts