Klasson January 19, 2013 Report January 19, 2013 Någon som vet vad som har förbättrats från Ford Mustang GT 2005-2009 vad har blivit bättre?Har hört att många har problem med sina bromsar (överhettas) men kanske bara på dem "äldre" modellerna 05/06 ? Citera
lasse.carina January 19, 2013 Report January 19, 2013 Vid normal körning tror jag inte där är någon som har problem med bromsarna, men dock vid bankörning eldar man lätt upp orginalbromsarna Citera
Claes CMC 1489 January 20, 2013 Report January 20, 2013 Det jag känner till så är det omdesignad bensintank (tankproblem), ny typ av bärarmar fram (glapp i spindelleder)Gjordes 07-08 vad jag vet..Har bytt till BAER bromsskivor o Hawk blue pads klossar på min, känns bättre, men det är nog bromsslangarna som man bör byta oxå, ligger på önskelistan.. Citera
Stefan Åberg January 20, 2013 Report January 20, 2013 Har bytt till BAER bromsskivor o Hawk blue pads klossar på min, känns bättre, men det är nog bromsslangarna som man bör byta oxå, ligger på önskelistan..Bromsslangarna är ju rätt billigt att byta ut, runt 3 lax för för grejerna typ plus nåra timmar under bilen.Ska enligt andra som jag fått rådet från vara det som gör skillnad när du bromsar under normala förhållanden. Citera
Recommended Posts