Anders Lindström February 2, 2013 Report February 2, 2013 Cab skyddet till Foxen är väldigt trångt. Nästan omöjligt att få på i alla fästen..Skyddet är åxå från 1989 så det har väl dragit ihop sig med åldern.. . Är det nån som haft samma problem och hittat en lösning?Blöta upp å hänga i sträck? Annan god idé?Tacksam för tips! /Anders Citera
deliq cmc 1722 February 6, 2013 Report February 6, 2013 Det ska vara väldigt spänt, och det kräver lite teknik för att få till de rätta handgreppen. Jag tror det är träning som behövs för dig Anders Hade själv besvär de första gångerna, men nu tycker jag att det är lätt.Den bästa hjälpen fick jag på Power big meet för en massa år sedan, då en vänlig klubbkamrat instruerade mig. Citera
Anders Lindström February 6, 2013 Author Report February 6, 2013 Det ska vara väldigt spänt, och det kräver lite teknik för att få till de rätta handgreppen. Jag tror det är träning som behövs för dig Anders Hade själv besvär de första gångerna, men nu tycker jag att det är lätt.Den bästa hjälpen fick jag på Power big meet för en massa år sedan, då en vänlig klubbkamrat instruerade mig.Då tar jag med det när vi ses igen nästa år på power meet, Dennis REDIGERAT: Nästa år ska naturligtvis vara nästa gång dvs i år, 2013! Citera
deliq cmc 1722 February 7, 2013 Report February 7, 2013 Då tar jag med det när vi ses igen nästa år på power meet, Dennis REDIGERAT: Nästa år ska naturligtvis vara nästa gång dvs i år, 2013! Taget, vi ses Citera
FastMagnus February 14, 2013 Report February 14, 2013 Du får väl bada bastu med det och sedan skynda dig ut och montera Citera
Anders Lindström February 14, 2013 Author Report February 14, 2013 Du får väl bada bastu med det och sedan skynda dig ut och montera Det borde ju faktiskt funka! Citera
Recommended Posts