henrikz February 13, 2013 Report February 13, 2013 Hejlite info om migHenrik Karlsson förnärvarande 36år från Varbergdetta köp av mustang var ett impuls köp för ca 2 år sen för jag har drömt om att äga en sen jag var liten.men det kan jag säga det var det bästa jag gjort för hela familjen gillar detta. har tidigare kört hoj men att få tid till det med familj och allt funka inte.sen vad jag har för ambitioner med denna bil är att jag förnyar och uppgraderar allt eftersom lite som rullande renovering.min önskan är att få till en hel lack på den men det är långt fram i tidenMVH Citera
Anders Lindström February 13, 2013 Report February 13, 2013 Hej och välkommen till forumet! Sätt gärna in någon bild om du har Citera
mhdin February 13, 2013 Report February 13, 2013 Hej o. välkommen bilder är trevligt, lägg gärna upp en projekttråd om du håller på o. fixar med den. Citera
henrikz February 13, 2013 Author Report February 13, 2013 här kommer en bild inte den senaste men alltid nått Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 14, 2013 Report February 14, 2013 Hej Härlig bild, lite njutning.En härlig klassiker som du skall vara stolt över, jag har själv haft samma modell, kunde jag så skulle jag även ha en sådan igen:cool: Citera
Anders Lindström February 14, 2013 Report February 14, 2013 Fin bil och ett härligt sommardoftande kort. Å snart är det sommar igen... Citera
FastMagnus February 14, 2013 Report February 14, 2013 [ATTACH=CONFIG]24276[/ATTACH]här kommer en bild inte den senaste men alltid nåttTrevligt med sommar! Vad tror du om w&w i Falkenberg? Kommer det bli crusing kaos i Varberg på kvällen? Citera
henrikz February 15, 2013 Author Report February 15, 2013 ja man längtar till dom fina sommar dagarna ja kaos lär det bli på w&w tror många kör till varberg då det inte är någon annordnad crusing någonstans Citera
henrikz February 27, 2014 Author Report February 27, 2014 Tänkte att jag skulle visa vad som händer i garaget då det var 1 år sen sist;) Citera
Haya February 27, 2014 Report February 27, 2014 Grattis till en riktigt snygg bil. Jag gillade fälgarna. Vart ett rejält lyft med sätena..... Citera
Norwall March 11, 2014 Report March 11, 2014 Hej och välkommen i klubben!Jag hoppas du kommer trivas med din bil och att vi får möjlighet till att ses i sommar!mvh Andreas Citera
Recommended Posts