Jump to content

Importera bil från USA, vilka fraktbolag finns det?


Recommended Posts

Ja, som rubriken säger. Vilka fraktbolag finns det? Jag känner till Nordfrakt men just inte mer. Jag kommer ihåg att det var ett reportage i Wheels för ett tag sen men jag hittar inte tidningen :evil:

Tack på förhand!

/Rickard

Link to comment
Share on other sites

hej rickard

varför inte prova gtshipping vi har vår hemsida länkad på cmc.

min man göran har startat detta företag nyligen då han jobbat med bla att hjälpa kjelle power med world street finals i florida under dom år det gick, har även hjälpt håkan nilsson pro mod veidec i alla år nya prospekt är ev en top fuel till las vegas i höst, listan kan göras lång. ring gärna till oss eller besök våran hemsida www.gtshipping.com så hjälper vi dig gärna.

vi kommer att börja annonsera i bla bilsport kommande nummer, vi sammarbetar med keith eliasson även han ett känt namn i bilkretsar, så välkommen att ringa oss.

hälsningar maria troedssson gt shipping cmc314

Link to comment
Share on other sites

hej rickard

tackar för intresset roligt att duville kolla på vår hemsida vi får väl se vad vi kan erbjuda dig, jag hörde att du pratat med marcus min son det är han som tar fram priserna så vi återkommer till dig inom kort. maria gt shipping även ägare till en mustang mach 1 1969 351w 4v manuell

Link to comment
Share on other sites

Hej Mia!

Ska bli kul att se vad ni kommer upp med!

Vänligen använd min Yahoo-adress då ni mailar svar som jag skrev till Marcus, i annat fall får jag vänta fyra veckor med att läsa då Marcus först använde min jobbadress. Jag går nämligen på semester..., IDAG!!! 8)

Mvh

Rickard

Link to comment
Share on other sites

hej rickard

skulle du vilja maila mig din adress idag innan 16 jag går nämligen själv på sem idag. vi har nämligen haft problem med mottagning av våra mail detta skall fixas i helgen eller början på nästa vecka. det skulle ju vara tråkigt för oss att missa att ge dig en offert.

hälsningar mia

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...