bjope45 June 7, 2013 Report June 7, 2013 Funderar på att köpa ett hydrauliskt bromskit från Hydratech Braking - http://www.hydratechbraking.com/Någon som har handlat av dem??Bra/dåliga erfarenheter??Hils.//Björn Citera
MustangGT390 June 7, 2013 Report June 7, 2013 Jeg kjøpte derfra. Bra kommunikasjon og greie å ha med å gjøre. Citera
bjope45 June 8, 2013 Author Report June 8, 2013 Tack för återkopplingen!!Verkar som de bara tillverkar efter beställning. Tar 14dagar.Kan det stämma??Finns det andra firmor som säljer hydrauliska bromskit??//Björn Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
bjope45 June 8, 2013 Author Report June 8, 2013 Bromskitet skall sitta i den här bilen.Kammen är för vass = inget vacum. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
MustangGT390 June 8, 2013 Report June 8, 2013 Ja de tilverkar efter orderen er gjort tror jag men jeg minns det tog en uke eller noe slikt. Jag hadde mycket god kontakt med en som heter Jim. Han svarte på alt jeg spurte om og var hjelpsomheten i egen person.Det finnes sikkert andre firmaer også men Hydratech var varmt rekomenderad på et par amerikanske forum og jag ångrar inte. Kundservicen er førsteklasses.Jeg monterade mitt kit forrige uke og alt passede perfekt. Tyvärr er inte bilen helt klar enda så jeg har ikke provad hur det funkar.Blir klar innom 4-6 uker hoppas jag.Min kam er inte så vass men det er ondt om plassen i motorrommet pga FE-motoren. Hydratech kitet tar mycket mindre plass enn en vakumservo.MvhMorten Citera
Recommended Posts