macken June 13, 2013 Report June 13, 2013 finns det någon som har drag monterat på en likadan bil,svara mig gärna så jag vet om det går att montera drag på en ford mustang cab 2003 Citera
Norwall June 15, 2013 Report June 15, 2013 Jag tror inte att det finns någon som har dragkrok på de årsmodeller vi har. Enligt Ford får man, om man nu ändå monterar en, belasta den med max 400 kg vilket innebär i stort sett ingenting.... Du kan däremot montera en krok utan att dra fram en elkoppling och använda till tex cykelställ. Citera
Gäst June 17, 2013 Report June 17, 2013 På hitchfinder.com kan du hitta alla dragbalkar som passar din bil. Tänk på att dom nödvändigtvis INTE är godkända. Snyggaste är att göra en egen konstruktion med delar från tex monoflex. Brukar gå att få upp till 1500kg på egen konstruktion. Har du tur slinker bilen igenom på det. Vet att det finns sånna bilar. Hör av dig om du behöver hjälp med elschema. Citera
Recommended Posts