Tedor June 17, 2013 Report June 17, 2013 Hej!Är ny inom mustang kretsen och ska eventuellt köpa en Shelby GT 500. Undrar om någon vet hur de är med Maskinförsäkring på dessa bilar och om någon har använt sig av den? Med maskinförsäkring menar jag motor och drivlina m.mMVH Citera
Daniel Linde June 17, 2013 Report June 17, 2013 Det beror helt på bolaget i fråga.Du lär kolla med dem du tänkt använda.//DanneSent from my iPhone 5 using Tapatalk 2 Citera
Tedor June 18, 2013 Author Report June 18, 2013 Ja de ska jag göra. Hörde här mest ifall någon hade egen erfarenhet av försäkringsbolagen te.x vid motorras osv. Lite OT men går de att ladda in en annan mapp i bilen och sen tillbaka till original utan att de går att kolla ifall den har haft någon annan?mvh Citera
Daniel Linde June 18, 2013 Report June 18, 2013 Ja de ska jag göra. Hörde här mest ifall någon hade egen erfarenhet av försäkringsbolagen te.x vid motorras osv. Lite OT men går de att ladda in en annan mapp i bilen och sen tillbaka till original utan att de går att kolla ifall den har haft någon annan?mvhJag vet en GT 2005/06 som fick växellådshaveri på automatlådan.Kostnad ca 50-60 tusen för en ny med jobb har jag för mig.Grufman skötte bytet och försäkringsbolaget betalade allt utom självrisken. Så visst ska det gå.Jag tror inte det syns om du kört annan mjukvara och sedan bytt tillbaka. Men det spelar ju heller ingen roll om det gör det. Men jag antar du tänker vid ev försäkringsärende och vill vara på den säkra sidan. //DSent from my iPhone 5 using Tapatalk 2 Citera
Tedor June 18, 2013 Author Report June 18, 2013 Okej. Ungefär så ja, även vid köp kan de va intressant och se de ifall dom haft annan mjukvara. Varför spelar de ingen roll menar du?MVH Citera
Recommended Posts