roda June 17, 2013 Report June 17, 2013 Hejsan.har en mustang v6.tänkte byta avgas till masterflow.är det bäst att beställa från american muskle eller skall jag köpa här hemma skiljer ju lite i pris.hur funkar det att beställa från staterna,får man hem varorna till dörr eller måste man hämta vid ankomst till sweden Citera
Norwall June 19, 2013 Report June 19, 2013 Hej du!Det funkar ganska bra att beställa från USA. De flesta firmor ser till att du har prylarna vid dörren inom en vecka. Beror lite på vilket bolag de använder, enligt min erfarenhet så funkar Schenker och DHL bättre än tex FedEx men det kanske beror på var i Sverige man bor.Sista gången jag beställde kunde man välja ett paket där alla avgifter, tull och så vidare, var inräknade vilket leder till att man slipper avgifter i efterhand. Kanske dyrare men mycket trevligare tycker jag.Lycka till med din beställning! Citera
mrv8 June 26, 2013 Report June 26, 2013 Även United States Postal ServiceTycker jag fungerar mycket bra. Brukar vara mitt val av transport från staterna.Kör alltid hem gäller bara att vara hemma när det kommer. Men brukar ta 1 vecka sen kommer sakerna till dörren. Annars hämtar man det på posten utan problem att sakerna åker tillbaka.Med vänlig hälsning,MrV8 Citera
roda October 9, 2013 Author Report October 9, 2013 Tack för svar.Köpte strålkastare med angel eyes,billigt och passade perfekt. Citera
Recommended Posts