Rita June 27, 2013 Report June 27, 2013 Hej!Jag och min man Jimmy_D köpte vår första Mustang den 31 maj i år. Det är en V8 GT cab -06 och färgen är silver med svarta stripes. Det blev en nyare modell på grund av bristen av mek-tid och säkerheten för våra små passagerare på 4 och 6 år, annars är jag VÄLDIGT förtjust i Mustangerna från sent 60-tal. Citera
Daniel Linde June 27, 2013 Report June 27, 2013 Välkommen!Missa inte träffen i Storvik nästa vecka på onsdag (har jag för mig)!!!Mera info på Gävle-Dala här på hemsidan.//danneSent from my iPhone 5 using Tapatalk 2 Citera
Gtttggg June 30, 2013 Report June 30, 2013 Grattis till er nya bil. Förresten... är bilen omlackad delvis? Jag såg skillnad på färgen på passagerardörren och framskärmen. Citera
Rita July 1, 2013 Author Report July 1, 2013 Tack! Robban1: Du är skarpsynt! :-) Vi har inte fått någon info från firman vi köpte den hos om att den är omlackad, men i vissa vinklar kan man se en liten nyansskillnad. Citera
Gtttggg July 2, 2013 Report July 2, 2013 Tack! Robban1: Du är skarpsynt! :-) Vi har inte fått någon info från firman vi köpte den hos om att den är omlackad, men i vissa vinklar kan man se en liten nyansskillnad.Jag är ganska observant när det gäller "nya" bilar och er bil är omlackad. Troligen efter krockskada eller parkering. Ni kommer efter en tid stirra er blinda på nyansskillnaden. Jag hade omlackad dörr på bruksbilen när den köptes och det var tydligt i dagsljuset vilket det störde mig mycket. Som tur i oturen fick jag parkeringsskada på just den dörren som blev omlackad på nytt med rätt nyans som den andre bilägaren fick betala. Citera
Recommended Posts