Steeljanne July 5, 2013 Report July 5, 2013 Hej.Sitter med en 68a (skivor fram/trummor bak) med havererad bromsreduceringsventil. Får inte ut ngt tryck till bakaxeln.Jag är nog inte ensam om detta och eftersom den verkar omöjligatt få tag på - hur har ni löst det?Tacksam för svar.Janne Citera
Patrik Mustang67 July 5, 2013 Report July 5, 2013 Hej. Utan veta så mycket om detta men kan de va sa att mottrycket till bakre kretsen försvann och att varningskolven har åkt ned åt det hållet och täpper till? Jag satte dit en sådan bromsreduceringsventil nu när jag konverterade till skivor fram och detvföljde med en lås bult att sätta i hålet för givaren för att förhindra att kolven åker åt ena eller andra hållet när du luftar en krets i taget. Citera
Steeljanne July 5, 2013 Author Report July 5, 2013 Jag har tryck fram till bromsreduceringen... dessutom undrar jag om "differential valve"en kan strypa flödet helt...??? Citera
Recommended Posts