Snorre70 July 19, 2013 Report July 19, 2013 Hej har en fråga, få se om jag kan få hjälp med detta.Jag har monterat in LED belysning i bak på bilen, den enkla modellen http://www.mustangsunlimited.com/itemdy01.asp?T1=CA27+01&Category=Lighting&subCategory=Taillights&CatKey=EMUSTANGNu sitter dom på plats och det funkar nästan som det ska! av någon anledning så stängs radion av ibland när den blinkar? har kopplat in reläet som det ska m.m. Ganska lätt. Men är det någon som har en ide om varför den gör på detta viset allt är ju som förr, allt som skiljer sig är att jag jordar från instrument panelens baksida på dom båda? men detta borde ju inte spela någon roll? Citera
Snorre70 July 20, 2013 Author Report July 20, 2013 Så här blev det när det va klart, men problemet finns kvar en! Citera
1096 July 20, 2013 Report July 20, 2013 Jag kör med deras eller Scott Drake´s vanlig ledinsats utan vandrande blink.. har funkat skitbra i alla år och alla ser att man blinkar.... Citera
Snorre70 July 20, 2013 Author Report July 20, 2013 Jag kör med deras eller Scott Drake´s vanlig ledinsats utan vandrande blink.. har funkat skitbra i alla år och alla ser att man blinkar.... Japp det va av den anledningen jag satt in dessa, men jag vill ha den så original det bara går! så detta va ett mycket bra val tyckte jag inget ingrepp alls behövdes.O sedan gör det ju inget om man förbättrar för med trafikanterna i trafiken. Bättre för alla om man ser vart jag är på väg någonstans. Citera
Recommended Posts