darne1 September 1, 2013 Report Share September 1, 2013 HejKöpte för några år sen ett klistermärke med mustangloggan som sattes där skattemärket suttit tidigare.En nitisk länsman beordrade mig att ta bort det men jag tänkte göra ett nytt försök.Kommer dock inte ihåg vem som sålde dom!Nån som kommer i håg?Darne Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
darne1 September 5, 2013 Author Report Share September 5, 2013 Var det bara jag som köpte:lol: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa-Malmoe September 8, 2013 Report Share September 8, 2013 Här kanske http://www.plustrading.se/product.html/skattemarke-ford-mustang Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 September 9, 2013 Report Share September 9, 2013 Brukar finnas på tradera Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
darne1 September 9, 2013 Author Report Share September 9, 2013 Kanontack för hjälpen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
amberman September 14, 2013 Report Share September 14, 2013 Ä länsman inte på humör kostar det 600 spänn.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
darne1 September 14, 2013 Author Report Share September 14, 2013 1500:- blev jag hotad med om jag inte tog bort det Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools September 16, 2013 Report Share September 16, 2013 Hej!Jag vill inte vara någon "besservisser" men det är faktiskt så att det inte är tillåtetatt klistra nåt annat märke än kontrollmärket på regskyltarna.http://www.transportstyrelsen.se/Nyhetsarkiv/Klistra-inga-marken-pa-registreringsskylten/Kolla även på länken om regskyltar, och beställ nya skyltar innan sista dec. För sen kommerskyltarna att ha EU-märket. Men än går det alltså att beställa skyltar utan det.Mvh.P-O Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts